Potroši 6 do Nove Godine

Monday, October 05, 2015

Dobar dan želim!

Potroši 6 do Nove Godine

Tagova nikad dosta, to je lako ustanoviti :)
Kada sam videla ovaj tag kod Tijane Manić sa istoimenog YT kanala, znala sam da ću se i ja pridružiti i pružiti svoj udeo. Tijanin video možete pogledati ovde.
Kako kontantno izlaze novi proizvodi i imamo široku ponudu preparative i dekorative na tržištu, lako je isprobavati nešto novo. Isprobavanje, bilo sa pozitivnim ili negativnim utiscima, često dovodi do gomilanja proizvoda. To se dešava i meni. Ili zbog više izbora ne koristim određeni proizvod, ili mi nije na nekom vidljivom mestu pa totalno zaboravim na njega, ili mi dosadi pa se bacim na korišćenje nekog drugog a prvi proizvod ne trošim već skuplja prašinu. U ovom postu će biti reč o takvim stvarčicama i red je da se potrudim da do 31. decembra to i ispravim, makar i sa ovih šest proizvoda. 
Avon Little black dress, edp, 30ml.

1. Avon, Little Black dress, edp, limitirano izdanje od 30ml. Parfem svima dobro poznat, odlične postojanosti, lepog ženstvenog mirisa. Kako mi stoji u kutiji i dalje, koristila sam druge i sada imam i više nego dovoljno vremena da ovaj slistim. Setih se da sam i u raniji tag ubacila  Little gold dress, ne znam šta mi je sa tagovima i Avonovim parfemima :D Cena: 399,00rsd na akciji u tadašnjem katalogu. Količina: 30ml, ostalo ¾.

Bath&Body Works Dancing waters losion za telo, 236ml.
2. Bath&Body Works, losion za telo Dancing waters. Koristila sam ga jedno vreme – što se i vidi jer je ostala polovina, a onda sam se zanimala sa drugima. Losion veoma prijatno i osvežavajuće miriše, kremaste je i bogate teksture. Sadrži vitamin E, jojobu i šea puter. Miriše na čisto i zato mi se svideo za leto a ima bogatu teksturu te neće biti loše ni da ga koristim tokom ovih hladnijih meseci. Cena: 11$. Količina: 236ml (gde nađoše ovih 6, haha), ostalo pola.

Avon, tretman za zanoktice, 10ml
3. Ponovo Avon. Tretman za zanoktice je u pitanju. Posedujem ga zaista već duži period i nikako da krenem da ga koristim redovno. Koristila sam ga s vremena na vreme tako da ne mogu ni da kažem da li mi odgovara ili ne. Cena: 229,00rsd (u tadašnjem katalogu). Količina: 10ml, ostalo pola.

Balea mleko za telo pod tušem, vanila, 400ml.
4. Balea, mleko za telo pod tušem sa mirisom vanile. Odlično mleko, mada i njega imam već dosta vremena. Miris vanile je preedivan, samo mleko je kremasto i kad se ispere, koža ostaje okej, malo nežnija, ništa spektakularno. Privrženija sam mackanju nakon tuširanja, volim i losione i mleka i ulja za telo, te ovo mleko nisam toliko koristila. Cena: 379,00rsd. Količina: 400ml, ostalo ¾.

L'oreal Color Riche karmin, 297 Red Passion
5. L'oreal, Color Riche Intense karmin u nijansi 297, Red Passion. Razmišljala sam koji bih karmin, od onih koje slabije koristim, mogla ubaciti na ovaj spisak i kada sam videla da ovom rok ističe u decembru 2015., jasno mi je bilo. Luksuzno zlatno pakovanje, raskošna crvena nijansa, presijava se na usnama zbog svetlucavih čestica, izuzetno pigmentovan, dovoljno ga je naneti u jednom sloju. Ono zašto ga retko koristim jeste jer moram da pazim da se ne razmaže i prejak mi je za dnevnu varijantu. Cena: 1.299,00rsd. Količina: ¾

Avon 3 u 1 sredstvo za čišćenje lice, aloa vera i đumbir, 200ml
6. Kako sam počela sa Avonom, tako i završavam njime. U pitanju je Avon 3u1 – sredstvo za čišćenje lica, aloa i đumbir. Izbegavala sam da ga koristim jer mi daje zategnuti osećaj kože nakon korišćenja. Jednostavno mi ne prija toliko, mislila sam da će biti blaži. Cena: 153,00rsd (u tadašnjem katalogu). Količina: 200ml, ostalo pola.

To bi bilo mojih šest proizvoda koje bi trebalo da potrošim do 31. decembra 2015. Kako je malo pa malo blogosfera zatrpana tagovima, neka se tagu pridruži svako kome je ovo zanimljivo i korisno!
Da li i vi gomilate proizvode i kako izlazite na kraj sa njima? 
Hvala na čitanju i svako dobro!

You Might Also Like

14 comments

  1. Tako treba, samo troši. Ja uglavnom kupujem i gomilam, sad bih mogla da počnem da trošim :) pridružujem se izazovu, msm da je najteže karmin potrošiti :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, troši i ti :) Slažem se, karmin će biti kamen spoticanja :D

      Delete
  2. Little Black Dress mi je omiljeni parfem iz Avona za sva vremena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod mene ide na drugo mesto, prvo mesto Percieve :)

      Delete
  3. Aaaa bas mi je drago sto si se prikljucila tagu :) Zelim ti svu srecu sa trosenjem :) <3

    ReplyDelete
  4. I ja volim Baleino mleko od vanile, miris je predobar! :D

    ReplyDelete
  5. Bas me zanima kakv je taj Avon tretman za zanoktice. Inace super post!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javim u decembru ima li uticaja na zanoktice :) Hvala ti!

      Delete
  6. Gomilam i ne izlazim na kraj nikako :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polako nagomilati do određene granice pa onda trošiti :D

      Delete
  7. great haul! avon is one of my favoutire brand!

    better than yesterday

    ReplyDelete

Next

Part of the next blogger network