Avon Planet Spa India Intensity kolekcija

Thursday, October 29, 2015

Dobar dan želim!

India Intesity kolekcija
Danas ću pisati o Avonovoj Planet Spa India Intensity kolekciji  koja sadrži masku za lice, kremu i piling za telo.
Svi proizvodi se mogu odvojeno kupiti. Verni sam potrošač Planet Spa Avonove linije, uvek mogu da nađem nešto zanimljivo, posebno kada govorimo o mirisima. Ova India Intensity linija mi je omiljena.  Karakteriše je specifičan miris, i gurmanski i začinski i zavodljivi. Sadrži ulje susama i sandalovine. Sandalovinu volim da osetim u parfemima tako da je meni ovaj miris baš legao. Najčešće koristim ovu liniju u jesenjim danima, volim da ih začinim ovako posebnim mirisima. Pošto ovo nisu parfemi već proizvodi za negu, nije bitna samo karakteristika mirisa već i učinak samih prozivoda na telu/licu pa da kažem nešto i o tome. 
Avon Planet Spa India Intensity sufle za telo

Sufle tj. krema za telo sa uljem susama i sandalovine. Moja najomiljenija Planet Spa krema za telo i jedna od omiljenijih generalno. Miris je božanstven, kao da sam nanela parfem na celo telo, ne ispari odmah već se lepo zadrži na koži. Blage je narandžaste boje, jedan od kremastijih suflea koji sam probala. Naprosto klizi po koži, lako se upija i ostavlja kožu mekom i sjajnom. Topla preporuka. 
U pakovanju je od 200ml, meni je ne znam koje po redu. Cena: puna cena je 800,00rsd mada je uvek na nekim akcijama pa bude 579,00rsd a nekad se može pronaći i za 399,00rsd.  


Avon Planet Spa India Intensity maska za lice
Maska za lice sa uljima sandalovine i susama. Kremaste teksture, blage narandžaste boje kao i krema, veoma glatka i nežna na licu. Miris sandalovine je jak i meni se baš dopada. Masku treba ostaviti na licu 15 minuta da se osuši. Meni se nikada nije osušila do kraja, krene da se suši ali i dalje je vidljiva na licu i kremasta. Nanosim je Avonovom četkicom za maske koje zaista služi svrsi. Otkako koristim četkicu za maske, skratila sam i olakšala sam proces nanošenja maske. U brže poteza nanesem i to dosta ravnomerno što ranije nije bio slučaj, znala sam obilato da nanesem masku i prstima nepravilno da je rasporedim. Kada se maska ispere, šta je rezultat? Sveže i izuzetno glatko lice. Ovu masku ne koristim često jer preferiram maske koje čiste lice. Tako da nekad kada mi je lice u dobrom stanju, koristim ovu masku da dobije malo glatkoće, I malo da počastim sebe ovim divnim mirisom. 




Pakovanje je od 75ml. Cena: puna cena 650,00rsd, može se pronaći na akciji za 329,00rsd a nekad i za 289,00rsd.

Avon Planet Spa India Intensity piling za telo
I za kraj imamo osnažujući piling za telo sa ekstraktom semena crnog susama i ulja sandalovine. Od pilinga sam najviše očekivala pošto pilinge za telo obožavam, ali mi nije toliki favorit. Miris je i dalje božanstven kao i kod prethodnika, ali sama tekstura pilinga mi se ne dopada nešto posebno. Kao što se da videti na slici, piling je dosta gelast, naradžaste boje, i sadrži sitna zrnca. Inače volim jake pilinge i krupna zrnca, i sam taj osećaj da čestice nešto rade na koži. Ovaj piling je neke srednje jačine, zrnca se osete ali ne toliko intenzivno. Treba paziti prilikom ispiranja pilinga, da se uklone sva zrnca sa kože. Najviše ga koristim zbog mirisa, mada i on ostavlja kožu glatkom i nežnom. 


 Pakovanje je od 200ml, ne troši se brzo. Cena: kao i kod suflea, puna cena je 800,00rsd a može se pronaći za 579,00rsd ili 399,00rsd u katalogu.

Ovoj kolekciji pribegnem kada sam raspoložena za zavodljive začinske mirise mistične Indije. Kako se vama dopada?
Hvala na čitanju i svako dobro!

You Might Also Like

26 comments

  1. Obozavam njihove Planet spa proizvode :) ovu kremu imam i prezadovoljna sam njome :) mirise bozanstveno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su jedni od favorita od širokog izbora Avonovih proizvoda :) Drago mi je da se slažemo, krema je fantazija :) <3

      Delete
  2. Omiljena krema za telo. Kako potrošim tako kupujem novu, nije mi žao za nju dati pare :D

    ReplyDelete
  3. Volim Avonove proizvode a Planet Spa kolekcije uvek odisu luksuzom.Nisam probala nista iz India Intensity kolekcije, mada mi i maska i krema deluju primamljivo :-) jeleninkutak24.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da je miris stvarno poseban i neponovljiv :)

      Delete
  4. Volela bih da isprobam India Intensity kolekciju,ali vec duze vreme u katalogu a i na Avonovom sajtu je vidjam. Da li je povucena iz prodaje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proveriću pa ću naknadno javiti, znam da nije u redovnoj prodaji tj. da se pojavljuje s vremena na vreme. Uskoro javljam.

      Delete
    2. Iz Avona mi je rečeno da trenutno nije dostupna za poručivanje, znači da će biti :)

      Delete
  5. ne znam kakva je crvena kolekcija ali od mrtvih algi je brutalna! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad ti kažem da je ful, znam da ćeš mi poverovati! :)

      Delete
  6. Volim planet spa ovu kolekciju konkretno nisam probala, ali ne sumnjam da je odlicna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista jeste, toliko je posebna zbog mirisa :)

      Delete
  7. Odlicni su im spa proizvodi, najvise volim body butter-e. Super post

    Adela Acanski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, puteri za telo su im super! :)

      Delete
  8. Ja ih nisam isprobala :/ ali cula sam sve pohvale za njihove proizvode :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Topla preporuka da probaš, stvarno su odlični a izbor je velik :)

      Delete
  9. Zvuci jako zanimljivo, ja bih vrlo rado narucila kremu za telo. :) Da li sadrzi paraben?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam se osvrnula na sastojke, nažalost, krema za telo sadrži i parabene i alkohol :( Tako da verujem da ćeš je ti preskočiti :)

      Delete
  10. Upravo koristim ovaj piling. Miris je pre pre dobar! Nisam sklona pre jakim pilinzima pa mi je ovaj onako baš taman :)

    ReplyDelete
  11. Postovana, hvala ti sto si ovako lepo opisala ovu kolekciju. Imam sav tri komada i da znas, uzivam bas kao i sve vi mlade dame. PlanetSpa im je najbolja linija proizvoda. Mada ja navijam za nijansu vise, za liniju iz mrtvog mora. Ali svaka je dobra na svoj nacin.

    Veliki pozdrav.
    Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poštovana Ana, hvala tebi. Drago mi je da i ti uživaš. Slažem se sa tobom, svaka PlanetSpa linija ima svojih prednosti :) Veliki pozdrav i tebi!

      Delete

Next

Part of the next blogger network