Essence "01 Cool Breeze" paleta senki iz Nauti girl kolekcije

Friday, October 02, 2015



Dobro veče želim! 
Essence 01 Cool Breeze paleta iz kolekcije Nauti girl
Još jedan moj Essence ulov jeste iz kolekcije koja je na izmaku, Nauti girl. Prava letnja kolekcija inspirisana mornarskim bojama i dezenima sadrži: dve boje karmina, rumenilo, stikere, ajlajner, olovku za obrve, četiri mornarske boje laka, toaletnu vodu i dve palete senki od kojih sam odabrala onu sa plavim nijansama “01 Cool breeze” dok je druga sa bojama kajsije. 

Paleta je u providnom, pravougaonom pakovanju sa četkicom sa aplikatorima na oba kraja. Dopada mi se što je pakovanje providno tako da može da se vide boje, kao i to što su senke lepo raspoređene i ne postoji nepotreban prazan prostor između njih. Ima 5 senki i sadrži 6.4gr.Na poleđini jeste opis i uputstvo za nanošenje sa sličicom. Na sličici su prve tri boje predviđene za nanošenje preko celog kapka, dok su poslednje dve plave nijanse predviđene za ugao oka. Svaka senka je šimerasta sa prelepim svetlucavim česticama koje se presijavaju.
Prva je postala jedna od mojih miljenika, preeedivna braon boja. Ne mogu da vam opišem moje zadovoljstvo ovom bojom, svakodnevno bih je koristila dok mi ne dosadi :) Ima hladan podton što ja volim i ljubičastih primesa u sebi, na prvi pogled nije mi delovala nešto privlačno ali kad sam je nanela... ljubav je počela.

Druga nijansa može se koristiti i kao hajlajter ispod obrva ako se lepo izblenda. U pitanju je šampanjac šimerasta boja. Lepo izgleda i u unutrašnjem uglu oka, osveži izgled i “otvori” oko. Zamerka što se dosta trusi. Inače je kombinujem sa prvom bojom za svakodnevni, “kežual” izgled, što bi se reklo. Definitivno ću ovu kombinaciju koristiti i u toku jeseni.

Treća senka jeste blage nebo plave boje. Nju volim da stavim preko celog kapka pa da se onda igram sa preostale dve tamnije nijanse.

Četvrta boja jeste ona zbog koje sam i kupila paletu. Naprosto vrišti Plavo, plavo, plavo!

Poslednja nijansa jeste indigo plava. Vuče i na zeleno. Najtamnija od svih senki ali slabije pigmentisana od ostalih. Nju je potrebno dosta dorađivati da bi se dobila boja kakva je u paletici.


Zamerke ide na račun pigmentacije i toga što se senke nekad truse, najviše šampanjac boja. Pigmentacija je sasvim korektna ali za dramtaičan izgled mogla je biti i jača. Mada je ovako paleta više upotrebljiva. Inače su boje fantazija, lako se blendaju senke, lako se nanose, postojane su, i to što su šimeraste doprinosi da se presijavaju i svaka boja govori za sebe, sve pohvale u to ime. Cena je 519,00rsd što ispadne da je svaka senka nešto preko 100rsd. Sve u svemu, ja sam veoma zadovoljna, ako naletim i na kajsija nijanse i nju ću uzeti.

Kako se vama dopada ova paleta i da li ste probale nešto iz Nauti Girl kolekcije?
Hvala na čitanju i svako dobro!

You Might Also Like

6 comments

  1. Nisam nista probala iz te kolekcije, ali mi se ova paleta jako svidja. :)

    ReplyDelete
  2. Nisam je probala, mada odlicno izgleda. :)

    ReplyDelete
  3. Ova u sredini je neodoljiva, neutralna skroz i za svakodnevnu varijantu i za izlaske... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još da je ljubičasta, verovatno bi ti bila favorit :D

      Delete

Next

Part of the next blogger network