Empties #1

Wednesday, October 21, 2015

Dobro veče želim!

Moji potrošeni proizvodi
Volim da čitam (i gledam) postove o potrošenim proizvodima. Smatram da su oni odličan način da se obuhvate i proizvodi koje često koristimo a ne pišemo o njima, kao i proizvodi kojima nismo toliko zadovoljne. Kada sam počela blog, počelo je i sakupljanje potrošenih stvarčica, međutim kako jedno vreme nisam pisala tako sam odustala od sakupljanja i rešila se smeća (sada mi je taaako žao :(). Zatim sam dugo razmišljala da li da uvedem ovo kao novinu na blog, da li da to bude na mesečnom nivou, da li da obraćam pažnju na to koliko proizvoda ima itd, itd... Došla sam do sledećeg zaključka: objavljivaću postove o potrošenim proizvodima s vremena na vreme kada se nakupi oko desetak proizvoda. Pa da počnemo:
NYX HD korektor, Garnier BB krema
NYX HD tečni korektor. Ja sam se odlučila za onaj u žutoj boji - postoje različite nijanse + žuti, zeleni, ljubičasti koji imaju određenu funkciju . Žuti bi trebalo da pokriva tamne krugove ispod očiju. Pristojan učinak, lagan je, neke srednje moći pokrivanja, ne nakuplja se u boricama. Cena: 575,00rsd.
Garnier BB krema. Moja je u nijansi Medium, za kombinovanu ka masnoj koži. Tokom leta izbegavala sam da koristim teške pudere i tešku šminku tako da je moj izbor uglavnom padao na BB kremice. Ova Garnierova zaista ujednači ten ali umelo je lice da me zapecka kada je nanesem. Sadrži alkohol tako da je više neću uzimati.Cena: oko 600 rsd.
Avon PlanetSpa ulje za lice, Aura PrimeME! prajmer
Avon PlanetSpa mediteransko maslinovo ulje za lice. Silno sam čekala da isprobam ovo ulje i nikako, sada je već vreme proletelo i brzo mu je došao kraj. Namučila sam se sa trošenjem istog, kao što se vidi na slici, nema pipete koja je otpala tako da je ulje jedno vreme stojalo otvoreno i morala sam da ga sipam na dlan. Dosta je masno, ne upija se brzo i neću ga ponovo uzeti. Cena: u tadašnjem katalogu: 399,00rsd
Aura PrimeME! baza za puder. Meni je prijao ovaj prajmer, koristila sam ga i posebno bez pudera kada nisam želela mat efekat jer zaista osveži lice i da mu blistav sjaj. Uzeću ga ponovo. Cena: 559,00rsd.
Labello Lip butter, Maybelline Color Tattoo 24h

Dok sam se ja nakanila da napišem potrošene proizvode, potrošila sam i ovu Labello mackalicu za usne. Pominjala sam je u postu o Labello lip butterima koje imam. Cena: 239,00rsd, i više nego isplativo za 19ml proizvoda.
Maybelline Color Tattoo 24h senka za oči u nijansi Taupe. Prema mom imenu na blogu vidi se koliko volim taupe nijansu. Ovu senku sam prvenstveno koristila u njenoj primarnoj nameni – kao senku za oči. Onda sam počela da je koristim kao senku za obrve i drugačije je sigurno ne bih potrošila jer je ogromno pakovanje. Nemam toliko mono senki, radije se odlučim za palete, pogotovo što su nam palete dostupne i po cenama koje imaju mono senke. Ali ova je zaista nešto posebno, traje izuzetno dugo, malo proizvoda je dovoljno naneti, kremasta je (u odnosu na druge nijanse i ne toliko) i stoji na očima/obrvama čitav dan. Mene je spasila :) Cena: 469,00rsd na sniženju.
Afrodita Sweet cherries, Keims Be at ease

Afrodita mleko za telo Sweet cherries, limitirano izdanje. Bilo je u setu sa gelom za tuširanje, njega sam ranije potrošila a ne sačuvah ga za slikanje. Baš fino mleko, miris višnje je bogat, a samo mleko se lako razmazuje i upija.Cena: oko 500rsd.
Keims Be at Ease mleko za telo sa jing-jangom i hamamelisom. Najlaganije mleko za telo koje sam ikada probala! Momentalno se upije, dosta je tečno i daje hidrarani osećaj. Veoma mi je godilo tokom leta. Dobila sam ga u junskom Puritybox (biće uskoro više reči o tome) a cena na sajtu je: 1.240,00rsd.
Balea Paradise Beach, I love...mango&papaya

Balea Paradise Beach gel za tuširanje sa mirisom ananasa i kokosa. Obožavam Baleine gelove za tuširanje, mleka, losione i putere za telo. Ovo je prava tuširalica za leto - veselo pakovanje, gel u rozoj boji i voćni miris ananasa (ne oseti se toliko kokos). Cena: 155,00rsd.

I love… mango&papaya. Lagani puter za telo sa osvežavajućim voćnim mirisom. Uzela sam ga tokom leta, koristila uglavnom tokom leta i sada potrošila. Nije me posebno oduševio tako da ne verujem da ću ga ponovo uzeti, pogotovo što u tom cenovnom rangu mogu da pronađem neke bolje mackalice. Cena: na sniženju 583,00rsd.


Ovo bi bio moj prvi post o potrošenim proizvodima. Kako se vama čine? 

Ranije na blogu nisam imala opciju za praćenje, sada postoji. Tako da ako želite da i dalje pratite šta pišem, možete se prijaviti u Moje čitaoce

Hvala na čitanju i svako dobro! 

You Might Also Like

15 comments

  1. Dobra si :) ja polagano trošim proizvode, dobro da pazim na rokove trajanja ... Do sad sam par kremica bacila :( više se neću opeći

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se još nije desilo da bacim neki proizvod ali svakako treba voditi računa.. Pisaću i o tome! :)

      Delete
  2. I ja volim baleine gelove za tusiranje zbog mirisa i slatkog pakovanja :)

    ReplyDelete
  3. Afroditine nove kupkice su prelepe, miris je divan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da, trenutni favoriti za tuširanje :)

      Delete
  4. Super post, Afroditini gelovi su super

    kiss Adela Acanski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Adela, malo su mi se pobrkali komentari.
      :***

      Delete
  5. Odlican post! Ja imam taj Sweet Cherries, Afroditin set, drago mi je da ti se mleko za telo svidelo, i da ga koza brzo upija,mada ja planiram da ga koristim na prolece, zbog mirisa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Da, da, u pravu si, možda je primereniji za proleće zbog mirisa, ali ja nisam izdržala :)

      Delete
  6. Ja imam ovaj Nyxov korektor i meni je odličan, samo zavisno od toga čime ga fiksiram, čini mi se da se najbolje slaže sa stay mate od Rimela :) a s obzirom na to da mi je koža kombinovana, koristim BB od Garniera, nije mi loša, mada mi je Bioten CC allin1 krema neprevazidjena, otkrila sam je ovo ljeto i koristim je skoro svaki dan, ima prekrivanje bolje od dosta pudera, a mislim da nema alkohola u sebi, bacila sam ambalažu,pa nisam sigurna, ali provjeri, mislim da će ti se svidjeti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za Nyxov korektor čula sam samo pozitivne utiske ali eto, meni je dosta lagan... Hvala ti na preporuci, probaću sigurno! :)

      Delete
  7. Ili ja imam previše kozmetike, ili imamo potpuno isti ukus :-D Svakako, pomalo je spooky što slika izgleda kao da je slikana kod mene u kuptailu :-D Ali, trešnje, papaja, kokos i ananas...mljac <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, baš se radujem što je tako! :D <3

      Delete
  8. NYXov korektor je apsolutno sjajan.Kažu da je jedan od jednih sa najboljom prekivenom moći, ali se nažalost jako jako brzo troši.Može da se desi da pravi borice, al' smao ako se ne fiksira nečim.Aurin prajmer sjajan baš kao i ti i ja sam ga nosila kad me mrzelo da se šminkam pa da matiram.ne znam da li sam samo ja, ali neverovatnom brzinom sam ga potrošila :/ sad sam u dilemi da li da uzmem njega ili onaj za masnu kožu

    ReplyDelete

Next

Part of the next blogger network