Moje kreme za ruke - II deo

Saturday, October 17, 2015

Dobar dan želim!

Ziaja, Avon, Dove, Bioten i Afrodita
 Došao je na red i drugi deo mojih krema za ruke (prvi možete pročitati ovde), i evo mojih utisaka o sledećim kremicama.

Ziaja, šea puter
Ziaja krema za ruke na bazi kašmir proteina i šea putera. Među šarenilom i različitim slikovnim dizajnima, samo pakovanje ove kreme je izdvojilo od ostalih. Krema je  lagane gustine, upije se na rukama za desetak sekundi. Ima taj karakterističan nenapadan miris kako inače kreme mirišu. Ne znam koliko „umiruje suvu, ispucalu kožu i jača nokte“ kako piše na deklaraciji ali za neko bazično, nezahtevno negovanje ruku je sasvim ok. Količina: 100ml. Cena: 129,00rsd na sniženju u DM-u.

 
Avon, med i mleko
Avon krema  za ruke sa mlekom i medom. Ovo je druga krema iz Avon Naturals linije (prva je pominjana u prethodnom postu). Blagi miris koji me podseća na tinejdžerski period kada sam baš volela proizvode sa mlekom i medom.  Jače teksture , dosta je i gusta. Moj česti saputnik u torbici jer je praktična za nositi. Količina: 75ml. Cena: 169,00rsd na akciji.

 
Dove
Dove negujuća krema. Lagana kremica koja momentalno osveži ruke. Ne koristim je često, rekla bih da mi više odgovara u toplijem periodu. Ne verujem da ću je ponovo uzeti. Količina: 75ml. Cena: 165,00rsd na sniženju u DM-u.

 
Bioten, avokado i šea puter
Bioten negujuća krema sa avokadom i šea puterom. Evo i moje ljubimice :) Krema koje ne može da mi dosadi, ima najdivniji miris avokada na svetu.  Odlična izbalansiranost tako da nije teška na rukama a s druge strane nije ni da se kratko zadrži. Ruke budu super glatke, sve pohvale. Količina: 100ml. Cena: 145,00rsd na sniženju u DM-u.
Afrodita, karite i kakao puter

Afrodita ekstra hranljiva krema  za ruke i nokte 2u1 sa karite (šea) i kakao puterom.  Za kraj sam ubacila novitet koji sam početkom oktobra uzela u DM-u. Od tada je redovno koristim i zaista sam zadovoljna . Inače mi prijaju Afroditine kreme za ruke i biće reči o njima u narednim ovakvim postovima. A ova najnovija koju sam probala jeste stvarno odlična, fino se upije, ostavlja kožu glatkom i lepo je hrani.  Miris je tek posebna priča, miriše na vanilu, ja bih rekla da osetim i kakao puter. Miris je kompleksan ali nije napadan.  Količina: 75ml. Cena: 309,00rsd na sniženju u DM-u.



Ovo bi bio drugi deo mojih kremica za ruke. Izdvojila bih Bioten i Afroditu kao moje favorite od navedenih.  Možda ste primetili da su sve kreme kupljene na sniženju. Trudim se da racionalnije trošim, ukoliko već imam dosta krema i nisu mi potrebne nove, onda gledam da makar uhvatim sniženje :)
 Da li ste probali neke od ovih krema i kako vam se dopadaju? 
Hvala na čitanju i svako dobro! 

You Might Also Like

16 comments

  1. Nisam probala nijednu od tih, ali mi Afrodita deluje najzanimljivije. Trenutno koristim Bioten SOS sa arganovim uljem i savrsena mi je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Afrodita je zaista super! :) Biće reči i o Bioten SOS :)

      Delete
  2. Njvise me je pivukla ova Afroditina, nekako mi najbolje izgleda..NI jednu nisa probala :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasno mi je zašto, čim sam je videla morala sam da je uzmem :)

      Delete
  3. Dove sam koristila i bila mi se sasvim okej. :)

    ReplyDelete
  4. Odličan post

    Svrati do mene ponekad ivinsvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Probala sam vecinu njih i super su! Odlicno pises.
    Zaprati me ako hoces:

    inmyownworld321.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Postovana, divan tekst. Takodje volim kreme za ruke. Kupim i kada mi ne treba. Dobar izbor. Kanim se vec neko vreme da uzmem Bioten, sada cu svakako. Zijaja se i meni ucinila kao dobar izbor, posebno kasmir. A od Afroditinih trenutno koristim Almond sos care.
    Veliki pozdrav.
    Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poštovana Ana, veliki pozdrav za tebe. Probaj Bioten, zaista je posebna u moru drugih kremica. Afroditinu badem kremu ću pomenuti u trećem (zimskom) delu. Svako dobro :)

      Delete
  7. Afrodita pakovanje me bas privlaci i deluje mi da je ova krema najlepsa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja pakovanja baš za ove jesenje dane :) Afroditine kreme su uvek nešto posebno :)

      Delete
  8. Afroditina zakon :) biotenova nije loša, uglavnom kremica nikad dosta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo, i više nego dobra za one koji vole kreme koje se brzo upijaju a lepo mirišu :) Tako je, mislim da mi ruke nikad neće biti suve :D

      Delete

Next

Part of the next blogger network