Balea Aqua serum za lice

Saturday, October 24, 2015

Dobar dan želim! 

Serum za lice koji je namenjen suvoj koži za hidrataciju, a koji, primetih u blogosferi, dosta osoba sa kombinovanom i masnom kožom koriste. Reših da im se pridružim i ja i evo mojih utisaka.

Da nije ove naše blogerske zajednice, verovatno mi ne bi palo na pamet da ja kao osoba koja ima kombinovanu ka masnoj kožu, uzmem serum za suvu kožu. Inače se držim onoga što meni odgovara  ali nakon toliko pohvala od strane osoba koje imaju kožu sličnu meni, popustila sam znatiželji i ja uzela ovaj, sada već, čuveni Balein serum.

Serum dolazi u plastičnoj bočici od 30ml sa pumpicom. Ima mehanizam koji se podiže na gore tako da je moguće lako iskoristiti ceo proizvod. Zgodan je i praktičan za putovanja, ja sam ga nosila sa sobom.

Sam serum je beličaste boje, nije skroz vodenkast  ali se blago razliva kada se nanese na prst. Dovoljno je jednom pritisnuti pumpicu i serum rasporediti po celom licu. Nekada uveče nanesem dva doziranja kada želim da baš osvežim kožu. Serum se upije za nekih 30ak sekundi. Kada se upije, ostavi na koži blago lepljivi fil ali to brzo nestane. Miris mu je blag, miriše na sveže. 
Kao što rekoh, ja imam masnu kožu i nisam očekivala ovako dobar efekat. Volim da ga koristim pogotovo ujutru, imam osećaj da mi razbudi lice i pripremi ga za spoljni svet. Da napomenem da nikad ovaj serum nisam koristila samostalno bez kreme za lice tj. umesto kreme, mislim da kremu za lice ne može da zameni. Ali kao serum koji hidrira kožu meni je zaista odličan, drago mi je što mi se ne sukobljava sa masnom T zonom već je prijatan i lagan na svim regijama lica.

Otkako sam ga uzela, aqua serum je postao moj saputnik u svakodnevnoj nezi lica. Ne mogu reći da čini čuda ali zaista mi godi i dokle god je tako, družićemo se. Može se pronaći u DM-u po ceni od 599,00rsd

Da li ste imale prilike da isprobate ovaj serum i kako vam se čini? 
Ranije na blogu nisam imala opciju za praćenje, sada postoji. Tako da ako želite da i dalje pratite šta pišem, možete se prijaviti u Moje čitaoce.

Hvala na čitanju i svako dobro!

You Might Also Like

10 comments

  1. Koristim ga i odgovara mojoj kombinovanoj koži. Uzela sam i kremu za podrućje oko očiju, nije me nešto oduševila za sada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razmišljala sam i ja o toj kremi ali nikako da je isprobam, verovatno i neću :D

      Delete
  2. Imam mesovitu kozu, nisam ga do sada probala, ali verovatno hocu jer mi deluje sasvim okej. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne čini čuda ali ja sam se baš navikla na njega :)

      Delete
  3. Meni ovaj serum nista nije radio :( imam mesovitu kozu i nije mi hidrirao suve delove :/ samo je je tako cucao na kozi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto ljudi - sto ćudi! :)

      Delete
    2. Ista stvar i kod mene. I lepio se tako bezveze.

      Delete
    3. Nažalost, ne može svakome odgovarati. Zato je i dobro da svako može da podeli svoje iskustvo! :)

      Delete
  4. Jako mi je drago da ti odgovara i da se lepo slazete :)

    ReplyDelete

Next

Part of the next blogger network