KRAJ Potroši sedam do proleća

Thursday, March 26, 2015


Dobar dan želim!


Proleće nam je uveliko stiglo, ali na moju žalost zbog kvara na kompjuteru nikako da izbacim ovaj post! Sve slike su mi ostale na računaru pa nisam mogla ni da ih prebacim negde dok se ne reši problem... Ne zamerite. No, eto me sada tu i eto i kraja tagu Potroši 7 do proleća. Uspešno obavljen, rekla bih.

Pa da krenemo... I love vanilla&icecream losion za telo me je prilično namučio. Zbog pumpice i same gustine bilo je nezahvalno trošiti losion na kraju. Ali uspela sam i dođe mu kraj, skoro ga neću kupiti sigurno.



Balein piling za tuširanje od pomorandže i mandarine sam oduševljeno potrošila. Miris fantastičan, prija koži, šta više reći.






Avonovu cocoa butter kremu za ruke sam prvu potrošila. Volim kreme, stalno mackam ruke tako da joj je brzo došao kraj iako mi nešto nije baš legla osim mirisa. 



Macadamia Deep Repair maska za kosu. Divna, i nju sam lako potrošila i radujem se ponovnoj kupovini kad potrošim ostale maske.



Nyx puder za obrve. Fantastičan proizvod, svakodnevno sam ga koristila. I sada mi je prijala više tamnija nijansa koju ranije nisam toliko stavljala. Teško da ću se vratiti olovkama za obrve pored toliko izbora za njihovo sređivanje, od pudera, nekih senki čije nijanse se mogu iskoristiti kao puder, i Nyxovog gela za obrve koji je na WL kod mene. Četkice sam izvadila jer se njima i dalje služim.



Na red dolazi proizvod koji me je zaista najviše namučio, ali behu to lepe muke :) Labello puter vanila&macadamia, koji je nemoguće potrošiti u naznačenom periodu. Koristila sam ga minimum 2x dnevno, ujutru kad ustanem i uveče pred spavanje i preko dana kada sam u prilici. Zaista sam ga forsirala i kraj mu se nazire ali ima ga još. Prednost je što su mi usne zaista bile negovane i nijednom nisu ispucale otkako ga koristim a ovaj miris naprosto ne može da dosadi čoveku, barem nije dosadio meni. Imam još ovih ovakvih labela, i nemam pojma kad ću ih potrošiti :D  



I za kraj tu je Avonon Little Gold dress parfem. I on me je mučio pošto nemam naviku da konstantno koristim jedan miris ali došao je i njemu kraj.


To bi bili moji potrošeni proizvodi, sve uspešno prođe osim Labella koji nije imao šanse od početka ali morala sam da ga  uvrstim u listu ne bi li ikako počela redovno da trošim ta labela a ne samo da ih uzimam. I dalje sam pristalica ovakvih tagova, Potroši do maja je u toku, jačanje discipline!  :) 

Kako se vama čine ovi tagovi? Jeste li vi muku mučile sa proizvodima? 

Hvala na čitanju!
Svako dobro! 

You Might Also Like

0 comments

Next

Part of the next blogger network