Sleek "Oh so special" paleta senki

Friday, April 10, 2015

Dobar dan želim!
Fantastičan je dan pa je red da se piše i o fantastičnim stvarima, danas je to Sleekova i-Divine paleta senki "Oh so special". Zaista posebna. 
Sleek Oh so special paleta senki
Paleta sadrži 12 boja, ogledalo, četkicu sa sunđerastim aplikatorom na oba kraja i foliju na kojoj su ispisane imena svih nijansi. Sviđa mi se minimalistički dizajn proizvoda iako volim i šarenilo inače, crna boja kutije, mat, jednostavna Sleek slova na sredini i to je to. Količina: 12 x 1.1.gr

Sleek Oh so special paleta

Dolazi u čuvenom Sleekovom pakovanju za koje sam nekoliko puta bila upitana da li je to čokolada :D 

Sleek Oh so special paleta

Na poleđini kutije nalaze se i mali saveti za nanošenje određenih boja, npr. za nijanse Bow i The Mail navodi se da se mogu koristiti i kao baza.  Nisam isprobavala ali sam se igrala sa senkom Boxed koja mi je poslužila za obrve. Evo i svih nijansi s leva na desno: Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz, Celebrate, Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir. 

Sleek Oh so special paleta

Svojstveno Sleeku, pigmentovanost je izuzetno dobra izuzev prve nijanse Bow koju uopšte ne koristim. Mada, i inače u paletama zalepim se za određene senke i ostale polako padaju u zaborav, dok se ne prisetim ehej, pa mogla bih i ove da kombinujem. Nekada prvenstveno zbog jedne nijanse uzmem celu paletu pa povremeno koristim i ostale boje. 

Sleek Oh so special paleta
Najčešće koristim Orangzu  ili Gateau preko celog kapka i Celebrate ublendujem na ivici. Glitz nijansa mi se možda i najviše dopada, prava metalik plava boja ali retko koristim plavu senku. Izdvojila bih i Ribbon i Pamper, mat kajsiju i nežno roze nijanse, koje se više truse od šimerastih. 

Sleek Oh so special paleta
Na swatchu da se videti slaba vidljivost Bow nijanse nasuprot Noir mat crnoj koja je najjača u paleti.  Ostale su približno istog intenziteta, s tim da su šimeraste boje jače.
Na sunčevoj svetlosti
Sve u svemu, da vredi para, vredi! Lako je igrati se ovim bojama i zaista može da se kombinuju na razne načine. Uzela sam ovu paletu preko sajta Make Up Plaza po ceni od 1.400,00rsd. 
Kako se vama dopadaju Sleekove palete? 

Svako dobro! 

You Might Also Like

2 comments

  1. Koristila sam ovu paletu od cimerke i postojane su.. Ja imam v2 da mi se slažu uz oči.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Sleekove palete su baš postojane i pigmentacija im je superiška. Uh, v2 ima prelepe nijanse, blago tebi :)

      Delete

Next

Part of the next blogger network