Sleek Antique rumenilo

Thursday, February 12, 2015

Dobar dan želim!


Današnji post jeste o Sleekovom rumenilu u nijansi Antique 142. Nakon Sleekovih paleta senki želela sam da isprobam i rumenila i nisam se pokajala tj. još prijatnije me je iznenadilo nego što sam očekivala. 

Rumenilo dolazi u njihovom prepoznatljivom pakovanju – mat crnoj kutijici sa sjajnim slovima Sleek MakeUp Blush. Kutijica je dosta mala, staje u šaku i praktična je za poneti. Sadrži i ogledalo. Količina: 8gr


Ono što se generalno vezuje za Sleek, jeste teškoća otvaranja proizvoda, međutim moram da primetim da se rumenilo doosta lakše otvara od paleta senki, tako da  nemam nekih većih problema sa otvaranjem. 


Sleek rumenila dostupna su u 11 nijansi: Rose Gold, Pixie Pink, Sunrise, Life's peach, Flamingo, Suede, Sahara, Pomegranate, Coral, Flushed i Antique

Ja sam se odlučila za Antique nijansu, svidela mi se kao pravi izbor za zimu. Naziv pristaje rumenilu, deluje mi kao neka starinska boja. Ima u sebi i braon i roze – zemljane tamnije roze. Pigmentovanost je super, može se nadograđivati po želji što volim jer umem nekad da preteram u doziranju i to tek primetim kad se pogledam izdaleka u ogledalu.  Dok se stavlja deluje dosta tamnije na licu ali kad se malo izblenda savršeno osveži obraze. 


Ono što nisam očekivala jesu šljokice, kojih nenormalno ima. Ovo rumenilo koristim isključivo uveče jer mi šljokice u toj meri koliko ih ima kad se nanese rumenilo, deluju napadno za dnevnu šminku. Uveče su predivne, pružaju blistav izgled i dobro se stapaju sa puderom. Na drugoj slici je razmazano rumenilo, i tu se koliko-toliko vide šljokice, slika ne može da dočara koliko su one primetne.

Rumenilo sam poručila sa sajta makeuplaza.rs, stiglo je za dva dana. Cena: 675,00rsd. Veoma sam zadovoljna proizvodom, sličnu boju skoro nisam videla, pakovanje kao i svako Sleekovo mi se dopada, jednostavno a ipak posebno. Jedina zamerka jeste prljanje kutijice s obzirom na to da je mat i da ostaju tragovi prstiju. Ali na to se čovek jednostavno navikne kod Sleekovih proizvoda. I nisam se nadala šljokicama u tolikoj meri no, ne mogu umanjiti lepotu ove nijanse.

Da li ste vi probale Sleekova rumenila? Kako vam se ovo dopada?

Hvala na čitanju!
Svako dobro! 

You Might Also Like

0 comments

Next

Part of the next blogger network