Balea "Magischer Winter" limitirani set

Tuesday, February 10, 2015

Dobar dan želim!

Balea set gel za tusiranje i losion
Balea Magischer Winter set
Sneg ne pada ali se i dalje bele krovovi tako da kod mene zimsko raspoloženje  traje li, traje.
U skladu sa zimom, tu je i Balein set „Magične zime“, limitirano izdanje. Sastoji se od gela za tuširanje i losiona za telo, količina: 200ml. Kažem u skladu sa zimom ali znam da ću ga sačuvati malo i za leto jer mi se sviđa neodoljivi miris. 

Balea set gel za tusiranje i losion

Set nam stiže u preslatkoj prazničnoj crveno-beloj kutijici sa pahuljicama i rozom mašnicom. Pogodan je i za poklon jer zaista fino izgleda. 

Balea set gel za tusiranje i losion

Volim da koristim Baleine proizvode za tuširanje i negu tela nakon istog. Izuzetno povoljna cena, raznovrsnost mirisa i vesela, šarena pakovanja uvek mi privuku pažnju. U ovom slučaju dodati još to da je ograničeno izdanje i kako ne kupiti? 


Miris je naprosto osvežavajući, bademov cvet koji odiše svežinom! Jači je miris gela za tuširanje ali i losion se sasvim lepo oseti i zadržava na koži. Losion mi se i više dopada nego gel i jedva čekam da ga koristim i leti, divan miris bude na koži.
Balea set gel za tusiranje i losion
Gornja slika gel, donja slika losion

Gel je proziran, tečan i lako peni. Losion je bele boje, isto dosta tečan, ne ostavlja onako bele tragove kad se razmazuje već se brzo upije i ostavlja kožu mekanom s divnim mirisom. 

Sve u svemu, jako sam zadovoljna. Odličan set za zaista malu cenu. Platila sam ga 579,00rsd, međutim sada je na akciji u DM-u po ceni od 399,00rsd. Akcija traje do 15. februara.

Balea set gel za tusiranje i losion
Kako se vama dopada?
Hvala na čitanju!
Svako dobro! 

You Might Also Like

0 comments

Next

Part of the next blogger network