Balea svetlucavi gelovi za tuširanje - kivi i malina

Friday, July 31, 2015

Dobar dan želim!

Šljokice volim u bilo kojem obliku, tako da kad sam videla Baleine voćne  gelove za tuširanje sa šljokicama opcija "gelovi u korpu –kasa", bila je očekivajuća.  Dolaze u dva mirisa – Shining Kiwi shower mit schimmer i Shining Berry shower mit schimmer, osvežavajući voćni mirisi kivija i maline sa šljokicama.


Pakovanja su velika, 250ml i ne troše se brzo. Dizajn je pravi letnji, šaren, jarkih boja i svetlucavi gel se nazire ispod slova što mi se posebno sviđa jer nam omogućava da vidimo kakav je gel pre nego što ga kupimo. 


Gel je dosta tečan ali ne i previše tako da ne prska direktno iz tube što zna da se desi kad proizvoda koji se otvaraju sa donje strane. Mirisi su totalno osvežavajući, kiviju dajem blagu prednost. I jedan i drugi miris su slatkasti, malina izuzetno slatkasta. Nekom možda neće prijati ali slatko i ja se celog života fenomenalno slažemo, verovatno i više nego što treba :)  Moram priznati da ponekad odgladnim kada se tuširam ovim gelovima, toliko se miris raširi prostorijom kad ih nanosim da poželim da pojedem kivi ili malinu u tom momentu. 


Kao što se vidi i boje gelova su prilično jarke (dok se ne razmažu), kao i pakovanja. Šljokice su sitne, sitne, sitne, baš lepo svetlucaju. Gel se lako razmazuje i peni, a koža nakon tuširanja ostaje sveža i mirisna.


Meni ovi gelovi izuzetno gode leti, osveže me samim mirisom čim otvorim pakovanje a potom me uvesele i šljokicama. Cena je i više nego povoljna – 179,00rsd. U DM-u su naznačeni kao limitirano izdanje tako da verujem da se na našem tržištu neće zadržati dugo. Neka ih bude taman do kraja leta, meni odgovara.

Da li ste imale prilike da probate ove Baline svetlucave gelove za tuširanje, i kako se vama dopadaju? 

Svako dobro! 

You Might Also Like

0 comments

Next

Part of the next blogger network